Fredag, fredag, fredag:)

Tja och äntligen fredag:)

Det är så skönt att känna att man har 2 dagar ledigt framför sig håller ni inte med?
Eftersom att det här är en ny blogg så vill ni säkert veta lite om mig.

Jag heter Lina och är 12 år snart 13, mina intressen är att shoppa, segla fotografera m.m
Jag har en syster och en bror min syster är 14 år och heter Elin, min bror heter anton och är 9 år!
Det är min syster som har designat min blogg och kolla gjärna in hennes blogg den heter www.Ellinjohanssson.blogg.se.
Men gå inte dit nu för ni har ju inte kollat klart på min blogg än.
Ja vad mer kan jag berätta om mig själv att jag har en mamma och en pappa det är
inte så konstigt så det behöver jag inte att berätta.
Asså jag kommer inte på något mer att berätta så ni kan vell fråga mig om ni vill veta något meer.

Kram Lina:)




Jag och min syster<3 gammal bild

Jag och min katt ( Jag ser lite muppad ut)





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: